keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Lontoon Ambassador- viikonloppu

Tässä postauksessa kerron siis 2013 Lontoon ambassador (silloinen crew) viikonlopusta! Sinä vuonna lähetettiin 2 ambassadoria edustamaan suomea, ja lähdin tuonne Roosan kanssa, johon olin tutustunut Maltalla edellisenä kesänä.

Lähettiin perjantai päivänä Helsinki-Vantaan lentokentältä Ruotsiin, ja saavuttiin illalla Lontoon Heathrowille. Käytiin hakemassa vähän ruokaa Burger Kingistä ja mentiin huoneisiin, koska seuraavana aamuna oli aikainen herätys.

Aamulla aamupalan jälkeen lähdettiin undergroundilla EF:än toimistolle, jossa pidettiin esitelmiä, kuvattiin mainosvideoita ja meitä haastateltiin esitteisiin. Saatiin myös ruokaa ja suuniteltiin missä haluttaisiin shoppilla myöhemmin päivällä. Toimistolta mentiin sitten Picadillyyn ja sieltä shoppailemaan. Oli tosi hienoa käydä Lontoossa ja päästä kiertämään kaikkia paikkoja mistä oli vain kuullut. Käytiin shoppailun jälkeen vielä London eyessä ja käveltiin Big Benin ohi. Käytiin myös syömässä tosi hyvässä ravintolassa Covent Gardenissa.

Seuraavana aamuna käytiin vielä aamupalalla, sitten shoppailtiin vähän Paddingtonin alueella (missä hotelli sijaitsi) ja päivällä mentiin takaisin lentokentälle. Meijän lento lähti vasta myöhemmin ilta-päivällä, joten syötiin kentällä ja tehtiin vikoja ostoksia.

Kokonaisuudessa oli tosi mahtava matka, ja sain taas paljon uusia kavereita ympäri eurooppaa. Paikalla oli ambassadoreja Norjasta, Tanskasta, Ruotsista, Espanjasta, Ranskasta, Venäjältä, Saksasta ja Itävallasta. Seuraavat kuvat on enimmäkseen heidän blogeista ja facebookeista :)
P.S. Kuvien laatu ei oo mikään ihan paras, koska suurin osa on kuvattu puhelimilla.